b

b

-

-

måndag 4 november 2013

Min kära vän Maria...



“Let us love people now they leave us so fast…”
Ks. Jan Twardowski

Min älskade vän Maria  http://mariasbilderblogg.blogspot.se/ finns inte längre…
Hennes kropp orkade inte längre…
Cancer…
Maria, min finaste vän…
Det känns så tungt och bedrövligt…
Jag gråter, jag är ledsen, jag är arg… jag saknar…
Det känns så tomt…



***

”Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą...”
Ks. Jan Twardowski

Rak...
Odeszła bliska och bardzo mi droga osoba...
Piszę przez łzy...
Niektórzy z Was odwiedzali Jej blog:
 Maria ...
 http://mariasbilderblogg.blogspot.se/

Jakże boleśnie pusto...







.....












2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att erfara. Jag har följt hennes blogg flera år och njutit av bild och texter. Styrketankar från mig till dig, Halina.
    / Deerhunter/Klas

    SvaraRadera
  2. Så fruktansvärt tråkigt! Jag tror vi är många som kommer att sakna alla fina bilder på hennes blogg och alla vänliga ord/kommentarer.
    Kram Maria

    SvaraRadera