b

b

-

-

torsdag 25 april 2013

Drömsk vår / Marzenia wiosenne



:)















12 kommentarer:

  1. Jag har inga ord!
    czyli po naszemu ...... brakuje mi slow.
    Usciski

    SvaraRadera
  2. - Halloj i väster.
    - Vilka underbara vårbilder du bjuder på, både
    här och tidigare inlägg.
    Jag har inte riktigt kommit ner till marknivå än. Men
    jag måste väl ta mig samman....
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  3. Härliga vårbilder du fångat. och ljuset är ju bara för härligt!

    Tack för att du visar det vackra du möter :)

    Varma hälsn.

    SvaraRadera
  4. Åhh,.. vackra vårbilder... !!! Njutbart Halina

    Kram Tess

    SvaraRadera
  5. Åhh... det var verkligen drömskt, skirt och fantastiskt fångat i bild!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt vackert! Kopplar av en stund och njuter av dina bilder. De är som en lisa för själen.
    Långhelg stundar och jag hoppas att du får en fin och trevlig sådan!
    /SA

    SvaraRadera
  7. Sicket underbart ljus! Fint!

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder med fint ljus.
    Önskar Dig en fin Helg!
    /
    Maria

    SvaraRadera